20 Oct 2016

Sunny evening

Firstly, I wanna say how grateful I am for a new reader!! I'm really happy about it and I want to say thank you :)
Now, here is a few photos that I took on the weekend, when the sun was slowly coming down. And the sun is what makes these photos so nice - it's the light, the light is always very important. Enjoy your upcoming Friday and weekend!

Je veux exprimer combien je suis reconnaissant pour un nouveau lecteur !! Je suis vraiment heureux et je veux vous dire merci :)
Maintenant, voici quelques photos que je prenais le week-end, quand le soleil descend lentement. Et le soleil est ce qui rend ces images si gentil - il est la lumière, la lumière est toujours très important. Profitez de votre prochain vendredi et le week-end!

How have you spent last weekend?

Et qu'est-ce que tu as fait week-end dernier?

1 comment:

  1. Miluji fotky proti světlu. Ty paprsky jemně hladící trávu, kytičky,...paráda:)!

    ReplyDelete

Thank you for all of your comments!