30 Sep 2016

Birthday cake

For my recent birthday, I got this honey cake from my grandma, because she knows how much I like it. It was so delicious! So sweet and tasty. Even by looking at the photos now, I'd want another piece!

Pour mon récent anniversaire, je suis ce gâteau de miel de ma grand-mère, parce qu'elle sait combien je l'aime. Il était si délicieux! Donc, doux et savoureux. Même en regardant les photos maintenant, je veux une autre pièce!
Again a "shooting test" - the cake shot on 3 different modes...
What's your favourite cake?

Encore une fois un "test de prise de vue" - le tir de gâteau sur 3 modes différents ...
Quel est votre gâteau préféré?

1 comment:

  1. Vyzerá úžasne! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Thank you for all of your comments!